fredag 3. desember 2010

Fredag og advents kos:)

Jeg undrer over om mange har begynt å RYDDE???

Idag har jeg vært på kjempekoselig kundebesøk og fikk servert GORO julekaker for første gang i mitt liv :)
Jeg sitter å ser på den VAKRE advents stjerna i vinduet vårt. Og kjenner akutt julestemning i kroppen.
(Mulig det var goro`n som gjorde utslaget)

Hvis dere skal kjøpe julegaver i helgen, så hva med en KINOBILLETT?
Gavekort på massasje, en klippetime, bilvask, eller et klippekort på barnevakt?? Gi noe så den du gir til blir overrasket og som vedkommende har bruk for og glede av.

Vi bør alle tenke over HVA vi gir bort. Og hva vi ønsker oss...
HUSK: når noe kommer inn, så må noe ut!!
Akkurat som når vi spiser..........:)

Ha en flott fredags kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Tenk Brønnøysund, ja, det er nesten så jeg ser 'huset på Odden' for meg, er 'halvt nordlending' siden min mor voksste opp i Brønnøysund, og har litt slekt igjen. Skal bli spennende å følge deg. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Fin blogg du har laget :-) Følger spent med på fortsettelsen.....
    Etter Neo feng shui artikkelen i BA har jeg faktisk fulgt rådet om å rydde/holde det ryddig i ALLE rom ( her har bodene fått en makeover ), og det er jo helt sant at det føles riktig så godt i kropp og sjel ;-) :-)
    Hilsen Rita

    SvarSlett