onsdag 1. desember 2010

Velkommen til bloggen min!
Så hyggelig at akkurat du stakk innom min nye blogg...
Har fått litt hjelp av min nydelig venninne Malin , og tusen takk for det:)
Skal etterhvert dele med dere mine interiørtips, og min erfaring og opplevelser med feng shui.
Jeg er "lærling" hos mine to mentorer Christina og Gabriella, som eier Neo feng shui Norge.
Før jeg begynte hos de studerte jeg klassisk feng shui hos Grethe Berg Sæthre.

Den klassiske feng shui handler mye om padder, drager, løver og mye vi i vesten ikke kan relatere oss til i første sekund. Men det har absolutt en effekt. Og jeg har stor respekt for dette. Men da jeg oppdaget Neo feng shui så appelerte den mere til meg og nordisk levemåte.

Vi i Norge er jo kjent for å pusse opp og bruke mye tid og penger på den slags. Og i Neo feng shui bruker man farger som sterkeste verktøy, men bruker også det grunnleggende Chi èn. Det er energien vi omgir oss med. Vi har også andre verktøy som de fem elementer og baguaen. Men dette får dere høre om senere...
Kan jo ikke avsløre alt med en gang.

Gå gjerne inn på www.neofengshui.no

Neste grunnkurs går i Brønnøysund søndag 27 februar 2011.
De fem elementer kurset går i Brønnøysund 26-27 mars 2011.

Om du ønsker tilbud på Neo feng shui konsultasjon hjemme hos deg, let me know!

Følg med i morgen...
Da skal jeg dele med dere vår egen opplevelse med Neo feng shui konsultasjon her hjemme!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar